.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقامت 14 میلیون نفرشب مسافر از 27 اسفند 95 تا 15 خردادماه 96 در مازندران
جانشین ستاد خدمات سفر مازندران گفت: بیش از 14 میلیون نفرشب اقامت گردشگر از 27 اسفندماه 95 تا 15 خردادماه 96 در این استان به ثبت رسیده است.

به گزارش شمال نیوز، علی نبیان صبح امروز در جلسه کارگروه ستاد خدمات سفر مازندران اظهار کرد: استان مازندران از جمله استان‎هایی است که جلسات خدمات سفر آن در طول سال به‎دلیل ورود گردشگر دایر است.

وی افزود: از 27 اسفندماه 95 تا 13 نوروز 96، 12 میلیون و 28 هزار و 471 نفرشب در مازندران داشتیم و این رقم تا 15 خردادماه به 14 مییلون و 70 هزار و 780 نفرشب اقامت افزایش یافته است.

جانشین ستاد خدمات سفر مازندران گفت: 14 نمایشگاه صنایع دستی نیز در شهرهای مختلف استان داشتیم که طی دو هفته 8 میلیارد و 600 میلیون تومان گردش مالی داشتند.

معاون عمرانی استاندار مازندران اظهار کرد: نسبت به نوروز سال گذشته 11 درصد افزایش تردد را داشتیم اما با کاهش چند درصدی ترافیک مواجه بودیم که تدبیر خوبی در این بخش صورت گرفته بود.

نبیان بیان کرد: در تعطیلات عید سعید فطر گردشگران زیادی هم در مکان‎های مذهبی (بیش از 5 هزار بقعه متبرکه) و هم در هتل‌ها و متل‌ها و مراکز تفریحی توریستی اقامت خواهند داشت.

وی ادامه داد: کمیته دوازده‎گانه خدمات سفر باید حضور پُررنگی در این تعطیلات داشته باشند؛ اگر تعطیلات روز عید سعید فطر دوشنبه آینده باشد، روز سه‎شنبه نیز تعطیل است و به این دلیل که روز پنج‎شنبه نیز تعطیل رسمی داریم، به‎طور طبیعی از دوشنبه تا جمعه به‎مدت پنج روز پیک مسافرت‌ها در مازندران وجود دارد.

جانشین ستاد خدمات سفر مازندران اظهار امیدواری کرد که در بخش امنیت، ترافیک، بازار و اورژانس و سایر کمیته‎های دوازده‎گانه نیز همانند سال‎های گذشته اتفاق زیبایی را رقم بزنیم.

نبیان با بیان اینکه مازندران همواره در فعالیت‎های ستادی پیشرو بوده است، افزود: هر چند انتظار داشتیم که مسؤولان ملی بیشتری را در ستاد اجرایی خدمات سفر داشته باشیم اما اعضای ستاد به‌صورت دلی کار می‎کنند و از تعطیلات و بودن در کنار خانواده خود می‎گذرند.

وی در پایان به‌صورت ویژه از اصحاب رسانه مازندران و صدا و سیمای این استان که در تعطیلات نوروز در انتشار اخبار با قوت در صحنه بودند، قدردانی کرد.

به گزارش فارس، در این جلسه مسؤول کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر گفت: 12 پایانه عمومی و اختصاصی، 22 اداره راهداری و راهدارخانه، 33 اکیپ راهداری و راهدارخانه، 300 پرسنل راهداری و 12 پایانه عمومی و اختصاصی در مازندران داریم.

عیسی خادمی اظهار کرد: 180 شرکت مسافربری اعم از اتوبوس، مینی‎بوس و سواری، 7 هزار و 726 دستگاه وسیله نقلیه و 8 هزار و 871 راننده حرفه‎ای در این استان داریم که در جابه‎جایی مسافران و گردشگران نقش دارند.

مسؤول کمیته اصناف نیز گفت: ثبات قیمت در بازار وجود دارد، در بحث مواد غذایی اولیه مشکلی وجود ندارد؛ یک‎هزار و 500 تن گوشت مرغ و 70 تن گوشت قرمز ذخیره‎سازی شده است.

یحیی صالح‎طبری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این جلسه با اعلام آمادگی نیروهای خود برای تعطیلات عید سعید فطر بیان کرد: 16 پایگاه اورژانس جاده‎ای داریم که کارشناسان امداد و نجات آن در داخل کانکس و بدون امکانات لازم حتی آب آشامیدنی، فعالیت دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.